Jaarverslag 2016 | hoogtepunten nu digitaal beschikbaar

Wat doet de NVAO? Waarom was 2016 een belangrijk jaar voor onze organisatie? U leest het allemaal in het jaarverslag 2016. Via de digitale pagina krijgt u zicht op de hoogtepunten van 2016 en leest u de ervaringen van instellingen en studenten.

2016 is al enkele maanden voorbij, maar geen heden zonder verleden. Met ons jaarverslag doen we u graag terugblikken op een scharnierpunt in het NVAO-verhaal. 2016 was voor ons een jaar dat een nieuw begin inluidde en nieuwe wegen mocht aankondigen. Nu we enkele maanden verder zijn zien we concrete resultaten. Onze medewerkers hebben zich ingezet om die nieuwe richting te implementeren, het vertrouwen in de kwaliteitszorgstelsels verder te versterken en binnen de internationale context onder de aandacht te brengen. We hopen dit de komende maanden samen met onze partners verder vorm te geven. Steeds vanuit een vertrouwen in de hogeronderwijsinstellingen in Vlaanderen en Nederland en hun medewerkers. Steeds vertrouwen in kwaliteit.